خدمات حسابداری
شرکت حسابداری میلیاردرها در تهران

شرکت حسابداری میلیاردرها در تهران

شرکت حسابداری از تاثیر گذار ترین انتخاب های میلیاردرها در تهران است و اگر از آن ها سوال کنید که ارائه دهنده خدمات مالی شما کجاست؟ قطعا پاسخ مشخصی دریافت نخواهید کرد. ثروتمندان هر جامعه راهی را پیموده اند که از ابتدا هموار نبوده. در واقع آن ها با انجام آزمون و خطای بسیار و پذیرش ریسک بالا توانسته اند مسیری سخت را هموار کنند. پس توقع نداشته باشید که دسترسی به اطلاعاتشان را برای عموم افراد فراهم کنند. این حوزه از اطلاعات مالی هم از آن دسته از اطلاعات طبقه بندی شده است که از نگاه ثروتمندان بهتر است همه افراد از آن مطلع نباشند.

 



 

جاسوس بازی های مالی

 

بسیاری از تجار بزرگ جهان و همچنین فعالان اقتصادی ایران این تجربه را داشته اند که هرکجا که اطلاعات تجاری مخفیانه ای وجود دارد، دقیقا در همان جا سود سرشاری نهفته است ! پس تعجبی ندارد اگر برای سالیان متمادی است که در حوزه های مالی مشغولید ولی هنوز نمی دانید که شرکت حسابداری میلیاردرها در تهران کجاست؟

 

در این مقاله مطالبی را بررسی خواهیم کرد که به شما نشان می دهد ثروتمندانی که هوش مالی بالایی دارند، چرا و کدام شرکت را برای واگذاری امور مالی خود انتخاب کرده اند و این انتخاب آن ها چه نتیجه ای برای آن ها به همراه داشته است.

 


 

 

نگاه به ساختارهای مالی اما به سبک فیزیک دانان

 

ساختارهای مالی گذشته می میرند ولی از بین نمی روند. این ساختارهای مالی دوباره با شکلی جدید متولد می شوند. شاید این نوع نگاه، شما را به یاد قوانین علم فیزیک و از جمله قانون پایستگی انرژی می اندازد !

 

اجازه بدهید با مثالی نوستالژی این نوع از نگاه به ساختار های مالی را بیان کنیم :

 

هنگامی که در سال های قبل به فروشگاه ها مراجعه می کردید در بسیاری از آن ها عکسی بود که در آن فردی ثروتمند و فردی فقیر در دو سوی تصویر بودند. در سمت فرد ثروتمند نوشته شده بود عاقبت نقد و در سمت فرد فقیر نوشته شده بود عاقبت نسیه !

 

اما در عصر حاضر، دنیا دیگر دنیای قدیم نیست و بسیار تغییر کرده است. به همان میزان هم بسیاری از مناسبات مالی عوض شده اند. امروزه  می بینید که واژه فروش نسیه که در گذشته به عنوان عاملی ورشکست کننده تبلیغ می شد، امروزه با نام فروش اعتباری شناخته می شود و چه بخش بزرگی از تجارت جهانی را پشتیبانی می کند.

 

همانطور که در مثال فوق مشاهده می کنید فروش نسیه از گذشته و تا امروز در جریان بوده و در آینده هم ادامه پیدا خواهد کرد. اما چیزی که در این میان معادلات را عوض کرده، نوع نگاه و به کارگیری این عامل است. در نتیجه تغییر شکل یافتن برخی اصول مالی سبب می شود تا یک عامل به ظاهر منفی به عاملی مثبت و پیش برنده اهداف تجاری تبدیل شود.

 

این نوع نگاه را می توان به ظهور ارزهای دیجیتال، افزایش فروشگاه های آنلاین، جهانی شدن به سبک دهکده جهانی (گلوبالایزیشن) و ... هم تسری داد. هرکدام از این موارد را اگر از دیدگاه درست و بی طرفانه ای مورد بررسی قرار دهیم به فواید و پتانسیل های آن ها در پیشبرد اهداف سازمانی پی خواهیم برد. در نهایت متوجه خواهیم شد که نه تنها تهدیدی برای شرایط اقتصادی سنتی نیستند بلکه می توانند جهش بزرگی را برای همه کسب و کار های مختلف بوجود آورند.

 

یک فرد ثروتمند تنها با بکارگیری همین نگاه متفاوت است که می تواند از فرصت های اقتصادی پیش روی مجموعه خودش استفاده کند و از سایر رقبا پیشی بگیرد. دراین مقاله ما قصد بررسی تمامی ابعاد و انتخاب های متفاوت ثرتمندان را نداریم. بلکه تنها بر نحوه دریافت خدمات حسابداری آن ها تمرکز خواهیم کرد که چرا، از کجا و چگونه این خدمات مالی را دریافت می کنند.

 

شاید اگر همان تصویر گذشته را بخواهیم در قابی امروزی به تصویر بکشیم به تصویر زیر برسیم :

 

 


 

 

مزایای استفاده از شرکت حسابداری برای میلیاردرها در تهران

 

با طلا بنویسید : هرگز برای خوردن یک لیوان شیر، یک گاو نخرید !

 

همانطور که می دانید افراد ثروتمند خصوصیات ویژه و گاها مشترکی را در رفتار تجاری از خود نشان می دهند. همچنین بنگاه های تجاری موفق هم روش و رویه هایی گاها یکسان را در استراتژی های مالی خود می گنجانند که نتایج موفقیت آمیزی برای همه آن ها در بر داشته است.

 

یکی از اصلی ترین مشترکات میلیاردرها و بنگاه های موفق و بزرگ آن است که برای خوردن یک لیوان شیر، یک گاو نمی خرند !

 

این به این معناست که خود را ملزم به گسترش سیستم های دست و پا گیر نمی دانند. آن ها هرگاه که احتیاج به خدمتی داشته باشند آن را از شرکت های معتبر و متخصص آن حوزه دریافت می کنند . نمود این طرز فکر در سیستم های مالی آن ها هم مشهود است. ثروتمندان با هوش مالی سرشار بجای استفاده از سیستم های گسترده مالی در مجموعه خود ، این عامل سخت و دست و پاگیر را به خبرگان این رشته واگذار می کنند و خود به مسائل مهمتر می پردازند.

 

حالا اگر شما بخواهید این الگو برداری را انجام دهید و سیستم مالی خود را شبیه به استراتژی این میلیاردرهای بزرگ ایران و جهان اداره کنید، چه تحولی در سیستم مالی شما اتفاق خواهد افتاد :

 

 

کار را دست کاردان سپرده اید

 

مسئله مهم در کسب ‌و کار ها داشتن تخصص لازم می باشد . در صورتی می ‌توانیم به نتایج بهتری برسیم که هر خدمتی را به متخصصین ماهر آن بسپاریم. با برون ‌سپاری امور به یک شرکت ارائه دهنده خدمات حسابداری که سابقه ای درخشان داشته باشد، مزایای متعدد حرفه ای را بدست می ‌آورید.

 

اولین مزیتی که با انجام این کار بدست می آورید این است که به جای سپردن امور مالی و مالیاتی خودتان به یک یا حتی دو کارمند، آن را به یک مجموعه از حسابداران متخصص می سپارید. به همین دلیل شاهد کاهش خطا در امور مالی خواهید بود. به صفر رساندن خطا در سیستم مالی به دلیل نظارت های متعدد و افزایش کیفیتی است که کار تیمی  حسابداران متخصص برای شما به ارمغان می آورد.

 

 

تعهد کمتری برای خود ایجاد می کنید

 

نکته بسیار مهم این است که اگر شما فرد یا افرادی را به عنوان کارمند برای انجام امور مالی در سیستم خود استخدام کنید، این تعهدات از سوی نیروی کار شما به صورت یک طرفه نخواهد بود. در واقع  از بدو انعقاد قرارداد با آن ها، شما هم ملزم به انجام انبوهی از تعهدات نسبت به کارمندان خود خواهید شد.

 

این در حالیست که با واگذاری امور مالی به یک شرکت حسابداری می توانید بدون آن که زیر بار تعهدات فراوان بروید انبوهی از خدمات را دریافت کنید.

 

 

افراد از قبل تایید شده ای را به کار گرفته اید

 

میزان اتکای به تعهدات در یک یا چند کارمند عادی، در مقایسه با یک شرکت حسابداری که از حسابداران حرفه ای تشکیل شده، بسیار کمتر است. در حقیقت یک شرکت فعال در زمینه خدمات مالی نسبت به حسن انجام کار شما بسیار قوی ‌تر و متعهد تر از یک کارمند عمل می کند.

 

دلیل تعهد بیشتر در شرکتهای خدمات مالی آن است که آن ها به اعتبار خود به عنوان یک سرمایه نگاه می کنند و از این موضوع آگاه هستند که کوتاهی در تعهدات چه صدمه جبران ناپذیری به اعتبار آن ها وارد می کند. همچنین عدم پایبندی در انجام کلیه تعهدات می تواند تبعات حقوقی سنگینی برای آن ها داشته باشد که با شکایت حقوقی کارفرما موظف به جبران آن خواهند بود.

 

اما پایبندی به تعهدات، در حسابداران انفرادی که در قالب کار فردی خدمات ارائه می کنند، متفاوت است . افرادی که به صورت انفرادی به ارائه خدمات مالی می پردازند به اندازه شرکتهای ذکر شده نسبت به اعتبارشان حساس نیستند و گاهی از اوقات در انجام تعهداتشان کوتاهی می کنند. پیگیری و شکایت حقوقی کارفرمایان از این حسابداران و مورد پیگرد قرار دادن آن ها هم بسیار مشکل تر از شرکتها خواهد بود.

 

 

هزینه کمتری پرداخت می کنید

 

شما نیاز به صرف هزینه بسیار هنگفتی دارید تا بتوانید تعداد زیادی متخصص حسابرسی، مالیاتی، مشاوران مالی و غیره را در سیستم مالی خود استخدام کنید. گرد آوری تیمی که بتواند از لحاظ تخصص و تعداد نیروی حرفه ای با یک شرکت حسابداری برابری کند هزینه غیر قابل باوری را به سیستم شما تحمیل خواهد کرد. در حالی که می توانید با هزینه بسیار پایین، امور مالی و مالیاتی خود را به یک مجموعه با سابقه خدمات مالی برون سپاری کنید.

 

 

از نظارت مداوم بر کارکنان خلاصی پیدا می کنید

 

علاوه بر هزینه های ماهیانه هنگفت که سیستم شما از آن رها می شود، دیگر مجبور به صرف وقت و انرژی بسیار زیاد برای نظارت بر عملکرد کارکنان و بهینه سازی بخش مالی خود نخواهید بود. در واقع بار نظارت بر کارمندان بخش مالی خود را هم از این طریق برون سپاری کرده اید و از آن رها شده اید.

 

 

با نهایت تمرکز به نقشه راه خود خواهید پرداخت

 

مدیران کسب ‌و کار ها، این روز ها در صورتی می توانند موفق عمل کنند که کار هایی مثل مدیریت امور مالی، امور حقوقی و مسائلی از این ‌دست را به متخصصین این امور بسپارند و زمان و انرژی خود را صرف امور راهبردی شرکت خود کنند. به دنبال این موضوع بسیاری از کارفرمایان علاقه‌ مند هستند که امور مالی مجموعه خود را برون ‌سپاری کنند و آن را به مجموعه ای حرفه ای، قابل اعتماد و با تجربه واگذار کنند. تنها در این حالت است که می توانند با فراغت ذهنی بر روی نقشه راه تجاری خود تمرکز کنند و آن را گسترش دهند.

 

 

کاهش ریسک ضرر و زیان مالی

 

همان طور که می دانید تکنولوژی و ارتباطات در سال های اخیر موجب تخصصی شدن رشته ها و شکل گیری شاخه های مختلف در آن ها شده است. امور مالی هم از این قاعده مستثنی نبوده است. به عنوان مثال می توان مشاهده کرد که مجموعه های اقتصادی مختلف نیازمند خدمات مالیاتی با ویژگی ها و جزییات متفاوتی هستند.

 

در صورتی که مدیران تصمیم بگیرند که خودشان یا یک فرد غیر متخصص همه این امور را انجام دهند، قطعا تصمیم درستی را اتخاذ نکرده اند. نتیجه این تصمیم این خواهد بود که وقت زیادی را صرف انجام این امور خواهند کرد و درنهایت عملکرد رضایت بخشی را شاهد نخواهند بود. این امر موجب می شود تا کسب و کار خود را با ضرر و زیان قابل توجه ای روبرو کنند. حال آن که با واگذاری این امور به یک شرکت معتبر ارائه دهنده خدمات مالی می توانند ریسک ضرر و زیان مالی خود را به صفر برسانند.

 

پس با این الگو برداری ساده از افراد ثروتمند می توانید مزایای فراوان و باور نکردنی فوق را بدست آورید و سیستم مالی خود را به سیستم مالی آن ها شبیه سازید تا خروجی بهتری از آن دریافت کنید.

 


 

 

سپر دفاعی میلیاردرها در برابر سازمان امور مالیاتی چیست؟

 

چطور مالیات کمتری بدهم؟

 

از سوالات عمومی که در بین مودیان حقوقی و حقیقی یکسان است این است که چطور مالیات کمتری بدهم؟ در طول سالیان مختلفی که زمینه خدمات مالی مشغول به فعالیت هستم بارها با افرادی مواجه شده ام که اولین سوالشان همین بوده ! حتی اگر مستقیما هم این سوال را نمی پرسیدند ولی همه کارفرمایان به دنبال این بوده اند که به طریقی مالیات خود را کاهش دهند. برای تحقق این هدفشان هم همیشه به دنبال بهترین شرکت مالیاتی هستند که برایشان معجزه کند.

 

اما آیا ترفندی در زمینه کاهش مالیات وجود دارد که میلیاردر ها از آن مطلع اند وبه عنوان رازی در بین خودشان نگاه می دارند یا نه ؟ حتما شما هم به اولین گزینه ای که  به ذهنتان خطور کرده فکر می کنید و آن چیزی نیست جز فرار مالیاتی !

 

ولی در ادامه خواهید دید که قضیه آن طور که فکر می کنید نیست . همواره به یاد داشته باشید که پیچیده ترین مشکلات، آسان ترین راه حل ها را دارند !

 

فرار مالیاتی : آری ؟ یا نه ؟

 

اگر این سوال در ذهن شما هم بوجود آمده بهتر است بدانید که میلیاردهایی که هوش مالی بالایی دارند فرار مالیاتی نمی کنند.  بلکه تنها از قوانین مالیاتی به نفع خود استفاده می کنند.

 

میلیاردرها می دانند که حتی اگر آل کاپون ( آلفونسه گابریل کاپون Alphonse Gabriel Capone بزرگترین تبهکار آمریکا و نماد قانون شکنی ) هم باشند، باز هم مانند او در صورت فرار مالیاتی به چنگال قانون خواهند افتاد.

 

آل کاپن نامی است که مافیای جهان در برابرش تعظیم می کند. او قتل و دزدی و پولشویی و انواع جرائم سازمان یافته را در کارنامه خود داشت و با ارعاب و رابطه و رشوه خود را از همه آن ها تبرعه می کرد. اما تنها چیزی که نتوانست خود را از آن تبرئه کند فرار مالیاتی بود که در نهایت به خاطر آن به زندان افتاد و در نهایت در سن 48 سالگی درگذشت.

 

با توجه به گسترش روز افزون تامین منابع مالی دولت از طریق دریافت مالیات شاهد آن هستیم که موسسه ها، مجموعه ها وهمچنین واحد های تجاری زیادی هستند که هر سال مبالغ زیادی را به عنوان مالیات پرداخت می کنند. در بسیاری از این موارد مشاهده کرده ایم که مالیات های پرداختی توسط مودیان حقیقی و حقوقی بسیار بیشتر از آن چیزی که می بایست پرداخت شده اند. دلیل این اتفاق نا خوش آیند و زیان بار برای بنگاه های اقتصادی عدم آگاهی و اشراف کامل نسبت به قوانین مالیاتی کشور است.

 

از سویی دیگر هم شرایط نا مناسب اقتصادی در ایران منجر به کاهش درآمد بسیاری از اشخاص حقوقی و حقیقی شده است. با یک نگاه دقیق به شرایط اقتصادی و مالیات های پرداختی متوجه خواهیم شد که استفاده از خدمات مالیاتی بیش از گذشته به عنوان یک ضرورت تلقی می شود.

 

انتخاب یک شرکت مالیاتی حرفه ای همیشه یکی از مهمترین نکات مشترک اشخاصی است که از لحاظ مالی به موفقیت قابل توجهی دست یافته اند.

 

شرکتی که از متخصصان تراز اول امور مالیاتی تشکیل شده باشد و با آگاهی کامل از قوانین مالیاتی ایران خدمات ارائه می دهد را می توان به عنوان یک سپر دفاعی در برابر سازمان امور مالیاتی تلقی کرد. سپری به نام قوانین مالیاتی که به هیچ یک از ارگان های مالی دولتی اجازه دست اندازی به دارایی ها و سود شما را نخواهد دارد.

 


 

 

میلیاردرها در تهران بر چه اساسی شرکت حسابداری خود را انتخاب؟

 

15 ویژگی بهترین ارائه کنندگان خدمات مالی

 

برای هر انتخابی باید دلیلی قانع کننده وجود داشته باشد. انتخاب هایی که در زمینه خدمات مالی انجام می پذیرد می تواند بسیار سرنوشت ساز باشد و آینده کاری فرد یا گروهی از افراد را تحت تاثیر قرار دهد. افرادی که هوش مالی بالایی دارند، بر اساس همین انتخاب های درستشان به یک میلیاردر تبدیل می شوند.

 

اما دلایلی که باعث می شود آن ها شرکتی با ویژگی های بین المللی را به عنوان مرجعی برای ارائه خدمات مالی انتخاب کنند چیست؟

 

  • از نگاه مشاوران اقتصادی، بهترین شرکت خدمات مالی باید دارای این 15 ویژگی بهترین ارایه دهندگان خدمات مالی باشد :

 

  1. اشراف کامل به قوانین روز بیمه و مالیات را داشته باشند.
     
  2. تنها خدمات خود را منحصر به قرارداد یک یا چند دوره مالی نکنند و مشاوره‌ های خود را تداوم بخشند.
     
  3. تجارب مستند و مستدلی در انجام صحیح و استاندارد حسابداری شرکت ها به شما ارائه دهند.
     
  4. توانایی پاسخ به کلیه سوالات هیئت مدیره شرکت مشتری را داشته باشند.
     
  5. پاسخگوی کلیه سوالات ممیزان و سرممیزان حوزه مالیاتی مشتری باشند.
     
  6.  خود را موظف به رازداری موسسات دیگری بداند که در گذشته به آن ها خدمات ارائه کرده است.
     
  7. با اصول نامه نگاری به سازمان امور مالیاتی، سازمان تامین اجتماعی، وزارت کار و نهاد های مرتبط (جهت حمایت از مودیان حقوقی یا حقیقی) آشنایی کامل داشته باشند.
     
  8. اولویت شناس خوبی در امور حوزه مالی باشند.
     
  9. در صنایع گوناگون صاحب تجربه و برنامه عملیاتی باشند .
     
  10. به سیستم های فناوری اطلاعات برای تنظیم صورت‌ های مالی مجهز باشند.
     
  11. حسابداران و کارشناسان متعهد و مجرب و با سابقه را به استخدام خود درآورده باشند.
     
  12. اشراف اطلاعاتی قوی بر روی قوانین بیمه، مالیات، قانون کار و ... داشته باشند.
     
  13. حتما توجه داشته باشید که بهترین ها همیشه کمترین سطح رد دفاتر در حوزه‌ های مالیاتی مختلف را دارند.
     
  14. سابقه خوبی در رابطه با دفاع از اسناد مالی پذیرفته شده مودیان را در کارنامه خود داشته باشند.
     
  15. ارتباط خوبی با بخش ‌های مختلف شرکت مشتری علی الخصوص واحد امور مالی و انبارداری برقرار کند.

 


 

 

شرکت حسابداری در تهران

 

تهران پر جمعیت ترین شهر ایران به عنوان پایتخت ایران در تحولات سیاسی نقش مهمی دارد. نام شهر تهران همیشه به عنوان پایتخت سیاسی ایران مطرح می شود اما این شهر همواره پرچمدار تحولات اساسی در نظام مالی جمهوری اسلامی ایران هم بوده است. از این رو شاید بتوان تهران را به عنوان پایتخت اقتصادی ایران هم دانست. اگرچه شهرهایی مانند اصفهان هم مدعی بزگترین مراکز مالی ایران هستند، اما این شهرها تنها از لحاظ مراکز صنعتی از تهران پیشی گرفته اند و از لحاظ گردش مالی هنوز هم تهران با اختلاف بزگترین مرکز ترنور مالی ایران محسوب می شود.

 

همین اهمیت تهران سبب شده تا این شهر همیشه یک پای ثابت میلیاردرهای ایران باشد. بر همین اساس تاسیس شرکت حسابداری در تهران نسبت به دیگر شهرهای ایران هم سرعت بیشتری به خود گرفته و تهران در رابطه با تعداد موسسه های خدمات مالی رتبه اول از آن خود کرده است.

 

در تهران همه چیز زودتر و چند برابر سریعتر نسبت به شهرهای دیگر ایران اتفاق می افتد. اگر می خواهید روند رشد ارائه دهندگان خدمات مالی در شهرهای دیگر ایران مانند اصفهان، مشهد، تبریز، کرج را پیش بینی کنید باید به تاریخچه تحولات این نوع از شرکتها در تهران نگاهی بیندازید. رشد سریع ارائه دهندگان خدمات حسابداری در تهران، نوید رشد این نوع خدمات مالی در سایر نقاط ایران را می دهد. این رشد را می توان نشانه ای مثبت  در تحول نظام مالی دانست.

 

همان طور که گفته شد تهران پیشتاز اکثر امور در ایران است. دلایلی که در ادامه ذکر خواهیم کرد سبب شده اند تا شرکت ها و کسب و کارها به جای استفاده از سنتی استخدام حسابدار به سیستم مدرن همکاری با شرکت های ارائه دهنده خدمات مالی  و انعقاد قرارداد با آن ها روی آورند.

 


 

چرا بدون شرکت حسابداری شکست خواهید خورد ؟!

 

بادیگارد مالی برای دفاع از سیستم مالی شما !

 

طبق یک تحقیق در سال 2017 در آمریکا  که با موضوع میزان استرس مشاغل مختلف انجام شد، حرفه مالی و حسابداری به عنوان دومین شغل پر استرس دنیا انتخاب شد. از این نتیجه به هیچ عنوان نباید به راحتی گذر کرد. علت حساسیت و ظرافتی که باید در این حرفه به خرج داده شود را می توان علت استرس بسیار بالا در این حرفه دانست.

 

حتی یک سند اشتباه می تواند تبعات جبران ناپذیری بر دوش یک شرکت بگذارد. بارها و بارها مشاهده شده که وجود یک اشتباه در اظهارنامه مالیاتی باعث انحلال شرکت شده. با توجه به این مسائل بسیار واضح است که دیگر باید این موضوع جدی گرفت. در رابطه با همین موضوع تصیه می کنم تا دیر نشده مقاله اظهارنامه مالیاتی 1400 را مطالعه کنید تا دچار اشتباهات رایج مودیان نشوید.

 

به عنوان مثال یک دفاع مالیاتی را در نظر بگیرید.  شاید در ظاهر ساده به نظر آید ولی به هیچ وجه این طور نیست. متاسفانه اکثر مدیرانی که این موضوع را عادی می پندارند و به عنوان یک جلسه معمولی از آن نام می برند. از آن جالب تر اینکه با یک حسابدار معمولی و کم تجربه در این گونه جلسات مهم حاضر می شوند!

 

باید این نکته را متذکر شوم که دفاع مالیاتی به هیچ عنوان به این سادگی که فکر می کنید نیست. در واقع فردی که در جلسه مالیاتی حضور پیدا می کند باید اطلاعات کافی از قوانین مالیات های مستقیم و قانون تجارت داشته باشد. علاوه بر این ها باید با اشراف کامل نسبت به اظهارنامه عملکرد تسلیمی و مستندات ضمایم اسناد به جلسه وارد شود. افراد کم تجربه باید این نکته را بدانند که حتما باید با داشتن یک سناریو قوی از رویداد های مالی و غیر مالی شرکت در ذهن، به دفاع از عملکرد یک سال مالی شرکت بپردازند. فقط در این صورت می باشد که نتیجه مطلوب از یک جلسه دفاع مالیاتی حاصل خواهد شد و در غیر این صورت تنها با پرداخت مالیات بیشتر مواجه خواهند شد.

 

در جنگ میان فعالان اقتصادی و سازمان امور مالیاتی، شرکت حسابداری با داشتن تعداد زیادی حسابدار خبره مانند بادیگارد مالی قدرتمند از سیستم مالی شما دفاع خواهند کرد. این حسابداران، وفادارانه و تا آخرین نفس در برابر زورگویی های اداره مالیات خواهند ایستاد و از تمام دانش خود استفاده خواهند کرد تا شما را پیروز میدان این جنگ اقتصادی کنند.

 

 

دوراهی رشد یا انحلال برای مجموعه های اقتصادی

 

در ذیل مبحث این که چرا بدون کمک ارائه دهندگان خدمات مالی شکست خواهید خورد باید متذکر شویم که شرکت حسابداری یکی از حرفه های خدماتی و نظارتی مهمی است که نقش اساسی در ادامه حیات و رشد و سود آوری یک مجموعه اقتصادی ایفا می کند. کوچک ‌ترین اشتباهی در انتخاب متخصصین علم حسابداری می تواند موجب ایجاد صدمه های شدید به اعتبار  فعالان اقتصادی شود. در واقع رشد یا انحلال یک مجموعه اقتصادی در گرو انتخاب صحیح و راهبردی مدیران در این زمینه است.

 

در یک موسسه حسابداری انواع خدمات در زمینه انجام امور مالی، مالیاتی و حسابرسی ارائه می شود. از جمله این خدمات مالی می توان از ثبت رویداد های مالی، تهیه گزارش ها و صورت های مالی، ثبت نام و تشکیل پرونده مالیاتی، تنظیم و ارسال انواع اظهارنامه های مالیاتی، پیش حسابرسی تامین اجتماعی و حسابرسی مالیاتی و مواردی از این ‌دست را نام برد که برای واحد های مختلف اقتصادی انجام می ‌دهند و در قبال آن حق الزحمه دریافت می‌ کنند. این دست از خدمات در سطحی تخصصی صورت می پذیرد. به طور مثال ارایه دهنده خدمات حسابداری با توجه به موضوع قرارداد مسئولیت نیاز های مالی و مالیاتی مودیان را عهده دار می شوند.

 

 

هنری به نام مدیریت و انتخاب هایی که پیامد آن با شما خواهد بود

 

  • کدام را انتخاب می کنید ؟

 

  1. سیستم مالی خلوت و چابک و انعطاف پذیر. که نتیجه اش می شود  : پرواز به سوی اهداف مالی .

 

  1. سیستم مالی شلوغ و کِرِخت و شکننده. که نتیجه اش می شود : زمین گیر شدن و جا ماندن از رقبا .

 

بسیاری از بزرگان معتقدند که مدیریت، بیش از آن که یک علم باشد، یک هنر است. در واقع مدیریت را می توان هنر انتخاب های صحیح در زمان های مناسب تعریف کرد. همه سیستم های جهان محدودیت دارند. در مقیاس بزرگ، جهان ما جهانی فانی با منابع محدود است. همین محدودیت به تمامی عناصر، گروه ها، سازمان ها و هر چیزی در دنیا تسری می یابد. در حقیقت چیزی را در این جهان فانی پیدا نخوهید کردید که بدون محدودیتی باشد. دقیقا در همین جاست که استفاده صحیح از منابع وجه تمایز میلیاردرهای سرشار از هوش مالی با افرادی عادی نمایان می شود. 

 

در عصر حاضر دو انتخاب برای مدیران تصمیم گیرنده برای مجموعه های اقتصادی وجود دارد. مدیران با انتخاب یکی از این دو راه به عنوان استراتژی خود می توانند آینده مالی مجموعه های تحت نظارت خود را ترسیم کنند . 

 

  1. انتخاب اول: اداره مجموعه اقتصادی به شکل تماما درون سازمانی

 

اداره یک مجموعه اقتصادی با نگاه صرفا درون سازمانی در عصر حاضر امری امکان ناپذیر است. هزینه های هنگفت و جبران ناپذیر و همچنین کاهش نرخ رشد شرکت، نتیجه این نگرش قدیمی و منسوخ شده است. در دنیای امروز هیچ موسسه یا نهاد اقتصادی نمی تواند همه نگاه خود را برای انجام امور به داخل متمرکز کند. در دنیایی که روز به روز شاهد گسترش علوم و تخصصی تر شدن آن ها هستیم امکان ندارد بتوانیم همه نیرو های حرفه ای و معتبر را از همه زمینه ها در سازمان خود گرد هم آوریم. خواسته یا ناخواسته هر واحد اقتصادی نیازمند سرویس ها و خدمات جدیدی می شود که نمی تواند برای انجام هر امر جدیدی نیروی متخصص آن را استخدام کند.

نتیجه چنین نگرشی غیر از شکست و عقب ماندگی از رقبا در همه زمینه ها نخواهد بود. سیستمی شکننده که با تغییرات پی در پی قوانین و ساختار ها نمی تواند هماهنگ شود و پس از مدت زمان کوتاهی از بین خواهد رفت.

 

  1. انتخاب دوم: برون سپاری و استفاده از خدمات گوناگون شرکت های متخصص در زمینه های مختلف

 

رویکرد دیگری که مدیران مجموعه های اقتصادی می توانند دنبال کنند آن است که با برون سپاری امور خود به شرکت ‌های خدماتی معتبر، بار سنگینی را از دوش واحد های اقتصادی خود بردارند و باعث چالاکی سیستم های جاری خود شوند. در زمینه های مالی یک شرکت حسابداری خوش نام می تواند راه گشای امور مالی این گونه فعالان اقتصادی باشد.


نتیجه این انتخاب داشتن سیستمی سریع، چالاک و انعطاف پذیر است که در هر شرایطی می تواند به سرعت تغییر شکل دهد و خود را با شرایط منطبق سازد. این دقیقا انتخابی است که میلیاردرهای ایران و جهان از آن به عنوان برگ برنده خود یاد می کنند.

 

در تایید انتخاب دوم باید خاطر نشان کنیم که یکی از دلایلی که می تواند موجب کاهش میزان خطا در مدیریت امور مالی شود تیم ورک یا همان کار گروهی است. این اتفاق تنها در صورتی ممکن می شود که انجام، هدایت و کنترل کار به صورت گروهی و با برون سپاری و کاهش بار سیستم مالی انجام پذیرد.  البته این موضوع  به اعتبار و کیفیت خدمات شرکتی که با آن ها قرارداد می بندید هم بستگی دارد. به همین دلیل جستجو و واگذاری امور مالی به شرکتی متعهد که خارج از سیستم مالی شماست سبب می شود بدون بار اضافی بر سیستم مالی خود و با آسودگی خیال به اهداف مالی خود دست پیدا کنید.

 

در همین راستا بسیاری از کارفرمایان با این ترفند  از مشکلات استخدام نیروی انسانی ماهر برای انجام امور مالی رهایی پیدا می کنند. آن ها با این ترفند دردسر ها و هزینه‌ های جذب کارکنان مورد نیاز برای انجام امور مالی را از بین می رود.

 

عامل دیگری که مدیران را به انتخاب گزینه دوم ترغیب می کند، کمبود منابع برای پرداخت حقوق ماهانه به یک حسابدار یا مدیر مالی تمام ‌وقت است. حتی گاهی از اوقات به دلیل اندک بودن حجم امور مالی یک مجموعه ممکن است نیازی به استخدام نیروی تمام ‌وقت وجود نداشته باشد و باز هم برای این حالت گزینه دوم منطقی ترین انتخاب است.

 

از طرف دیگر ممکن است نیروی استخدام ‌شده به‌عنوان یک حسابدار، تخصصی کافی در یک موضوع خاص مثل امور و قوانین مالیاتی را نداشته باشد و این مسئله باعث به وجود آمدن مشکلات فراوانی برای یک سازمان شود که باز هم انتخاب دوم ارجح ترین انتخاب است.

 

همه عوامل فوق یا ترکیبی از این عوامل باعث می‌شود که بسیاری از فعالین اقتصادی به این نتیجه برسند که بدون کمک گرفتن از یک شرکت حسابداری سرنوشتی جز شکست یا تاخیر در تحقق اهداف مالی برای آن های متصور نخواهد بود.

 


 

 

کارهای شرکت حسابداری

 

امروزه به دلیل ارتباطات مالی گسترده و استفاده از خدمات الکترونیکی داخلی و بین المللی، گستره فعالیت های اقتصادی بسیار بیش از گذشته افزایش یافته است. به تبع این فعالیت های اقتصادی، استاندارد های حسابداری نیز گسترش پیدا کرده اند. بر هیچ کس پوشیده نیست که یکی از مهمترین بخش ها در هر مجموعه ای، بخش مالی و علی الخصوص واحد حسابداری متشکل از حسابداران و مدیران مالی است. در ادامه این بخش به شرح وظایف و کارهای شرکت حسابداری خواهیم پرداخت.

 

سرویس دهندگان امور مالی همواره باید آمادگی انجام کلیه خدمات مالی شرکتها و کسب و کارها را داشته باشند. آن ها با توجه به ساختار و حجم کارهای مالی، خدمات خود را در سه بخش مشاوره، کنترل و نظارت ارایه می دهند. ضمنا بنا به شرایط مختلف کارهای حسابداری آن ها به شکل انجام صفر تا صد امور از طریق استقرار نیرو به صورت نیمه وقت و تمام وقت به انجام می رسانند.

 

در هر سال جدید شاهد شکل گیری نیازهای متعددی در واحدهای تجاری و مجموعه های اقتصادی هستیم. این نیازها که هر روزه گسترده تر و پیچیده تر می شوند سبب شکل گیری لیست خدمات حسابداری شده است. کلیت خدمات این مجموعه ها بازه وسیعی از کوچک ترین تا بزرگترین خدمات مرتبط با فعالیت های مالی را در بر می گیرد که به طور کلی شامل موارد ذیل می شوند:

 

  1. کارهای خدمات حسابداری Accounting services

  2. کارهای حسابرسی Auditing services

  3. کارهای خدمات مالیاتی Tax services

  4. کارهای خدمات مالی financial services

  5. کارهای خدمات بیمه و تامین اجتماعی Social security insurance services

  6. کارهای خدمات دعاوی حقوقی حسابداری Accounting litigation services

  7. کارهای خدمات مشاوره مالی Financial consulting services

 

در واقع هر مجموعه ای که قصد فعالیتی اقتصادی را داشته باشد، در بدو تاسیس نیازمند انواع مختلفی از خدمات در بخش مالی است. ما به عنوان یکی از با تجربه ترین و متخصص ترین فعالین این عرصه مفتخریم که با استفاده از همه توان و تخصص خود و با ارائه انواع مختلف سرویس ها به فعالین اقتصادی یاری رسانیم. بسیاری از خدمات اختصاصی ما متناسب با زمینه های مختلف فعالیت افراد مختلف هستند.

 

شرکت ما انتخاب میلیاردرها در تهران است که با هوش مالی خود انتخاب های خود را انجام می دهند. چرا که ما با بکار گیری جمع کثیری از حسابداران حرفه ای توانسته ایم تا بسیاری از خدمات تخصصی را ارائه دهیم که کمتر شرکتی در ایران قادر به انجام آن هاست.

 

همچنین شایان ذکر است که بسیاری از سرویس های مورد تقاضا در زمینه حسابداری به صورت مشترک و متداول در همه واحد های اقتصادی حقوقی و حقیقی مورد نیاز هستند. برخی از خدمات متداول قابل ارائه ما شامل موارد ذیل می باشد:

 

  1. اعزام حسابدار

  2. اعزام مدیر مالی

  3. نظارت بر اسناد

  4. راه اندازی سیستم حسابداری

  5. نظارت و ساخت دیتا بیس مالی آنلاین و آفلاین

  6. بستن حساب های پایان دوره

  7. انجام همه موارد ثبت های دفتری

  8. تهیه گزارشات میان دوره ای و پایان دوره

  9. پیدا کردن و رفع مغایرت در حساب های دفتری و حساب های بانکی

  10. بررسی و حل اختلافات مربوط به حساب های بین شرکا

  11. تغییر و به روز رسانی سیستم های حسابداری دفتری به حسابداری الکترونیکی

  12. شبکه سازی سیستم ها و برنامه های حسابداری

  13. پلمپ دفاتر قانونی

  14. تهیه، نصب و راه اندازی نرم افزار مالی با توجه به نیاز موسسه ها و نهاد های دولتی و غیر دولتی

  15. تهیه انواع گزارش های مدیریتی

  16. تهیه صورت های مالی

  17. انجام مشاوره مالیاتی

  18. ارائه خدمات مشاوره مالی

  19. ثبت نام کد اقتصادی و تشکیل پرونده مالیاتی

  20. تهیه و تنظیم اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده

  21. دفاع از پرونده‌ها و اظهارنامه مالیاتی در رابطه با مالیات ارزش افزوده

  22. تنظیم اظهارنامه معاملات فصلی موضوع ماده 169 مکرر ق م م

  23. تهیه، تنظیم و ارسال اظهارنامه عملکرد

  24. شرکت در جلسه رسیدگی و دفاع از اظهارنامه ها و پرونده‌های مالیاتی

  25. ثبت اعتراض مالیاتی

  26. تنظیم لایحه دفاعی برای طرح و ارائه به هیئت‌ها سازمان امور مالیاتی شامل هئیت بدوی، تجدید نظر، 251 مکرر و غیره

  27. تنظیم لیست مالیات بر حقوق

  28. تهیه دفاتر قانونی

  29. تحریر دفاتر قانونی

  30. پیش حسابرسی بیمه و مالیاتی

  31. ثبت تغییرات شرکت ها

  32. مشاوره‌ بیمه ‌ای در رابطه با قرارداد های کارکنان و لیست حقوق

  33. ارائه اظهارنامه مالیات بر عملکرد سالانه

  34. کاهش مالیات قانونی با استفاده همه ظرفیت ها و قوانین مالیاتی

  35. تنظیم صورت معاملات خرید و فروش فصلی

  36. پیگیری اعتراض مالیاتی در مراحل مختلف قانونی

  37. انجام سلسله مراتب و ایجاد توافق با رئیس اداره امور مالیاتی

  38. پیگیری مسائل در هیات های حل اختلاف مالیاتی

  39. ارتباط با شورای عالی مالیاتی برای پیگیری مسائل مالیاتی

  40. تهیه صورت های مالی بین المللی برای ارائه به عنوان تاییدیه که برای ثبت شعب خارجی و یا دریافت وام از بانک های بین المللی مورد نیاز است

 


 

 

خدمات مالی ما برای چه کسانی مناسب است؟

 

خدمات حسابداری ما تمامی اشخاص حقیقی و اشخاص حقوقی در هر زمینه فعالیتی را در بر می گیرد. علاوه بر این خدمات مالیاتی ما نیز تمامی مودیان حقیقی و مودیان حقوقی را پوشش می دهد. برخی از فعالین اقتصادی عضو باشگاه مشتریان ما در زمینه های ذیل مشغول به فعالیت هستند :

 

  1. شرکتهای خدمات مهندسی

  2. شرکتهای پیمانکاری

  3. واحدهای تولیدی

  4. کارخانجات صنعتی

  5. شرکتهای بازرگانی

  6. موسسه های فعال در زمینه انتشارات

  7. فعالین عرصه کشت و زراعت برای حسابداری کشاورزی

  8. شرکت های فعال در زمینه استخراج از معادن

  9. نمایندگی های واردات خودرو

  10. بازرگانانی های بین المللی

  11. صادرکنندگان فرش دستباف

  12. واردکنندگان قطعات خودروهای سواری و سنگین

  13. موسسات بیمه گذار

  14. پتروشیمی ها و تولیدکنندگان مشتقات نفتی

  15. دیگر تولیدکنندگان، واردکنندگان و صادرکنندگان خدمات و محصولات

 


 

 

بهترین شرکت حسابداری ایران چگونه تاسیس شد؟

 

بهترین شدن ماه عسل تجربیات سال های زیادی از فعالیت خستگی ناپذیر در این حرفه است. بهترین شدن تنها یک سوی قضیه است ولی بهترین ماندن از آن دشوار تر است.

 

من به عنوان یک حسابدار که سالیان زیادی در این رشته فعالیت داشته ام، وظیفه خود می دانم که اطلاعات صحیحی در رابطه با تجربات خودم در این زمینه را در اختیار عموم قرار دهم. اطلاعات رایگان اما بسیار با ارزشی که برای دو دسته از افراد مفید است :

 

  1. افرادی که به منظور دریافت بالاترین سطح خدمات، قصد انتخاب بهترین شرکت حسابداری ایران را دارند.

 

اگر شما جزو این دسته از افراد هستید، با مطالعه ادامه مطلب متوجه خواهید شد که تفاوت مجموعه های شکل گرفته به شکل اصولی و با تخصص بالا با مجموعه هایی که تنها با مدارک مورد نیاز برای ثبت این نوع شرکت وارد فعالیت در این حوزه شده اند چیست. و همچنین چرایی تاکید بیش از اندازه من بر دو عنصر تخصص و تجربه برای شما روشن خواهد شد. 

 

  1. افرادی که با رویای بهترین شدن در کارزار ارائه خدمات مالی با شوقی سرشار به دنبال آگاهی از مراحل تاسیس شرکت حسابداری هستند.

 

اما اگر شما در زمره مشتاقان فعالیت در شاخه های مالی هستید با مطالعه ادامه این مقاله به آگاهی کاملی از حساسیت این جایگاه دست پیدا خواهید کرد. همچنین متوجه خواهید شد که بهترین نحوه کسب دانش و تجربه در این زمینه چیست و چرا جذب شدن در یک مجموعه حرفه ای متشکل از حسابداران با سابقه از فعالیت انفرادی بهتر است.

 

 

انتخاب رشته های مرتبط با حوزه های مالی

 

در دهه هشتاد و بعد از پایان سال اول دبیرستان زمان آن رسیده بود که برای ادامه تحصیل، رشته تحصیلی خود را انتخاب کنم. آن زمان ها مثل امروز نبود که دانش‌آموزان برای انتخاب رشته خود از مشاوران مختلف مشاوره بگیرند. من هم با استفاده از مشورت دوستان و آشنایان و با طرح چند سوال اقدام به تصمیم گیری و تعيين رشته تحصیلی کردم . سوالاتی اعم از اینکه برای قبول شدن در دانشگاه چقدر شانس خواهیم داشت یا اینکه بازار کار این رشته های تحصیلی در چه وضعیتی است و ... .

 

و این گونه شد که ما هم با استفاده از این روش سنتی به سوی رشته حسابداری رهسپار شدیم. اما بر خلاف آن چه که فکر می کردیم با ریاضیات پیچیده و اعداد و ارقام سر و کار پیدا نکردیم ! ولی همان گونه که حدس می زدیم با متخصص شدن در این رشته با تقاضای زیادی از فعالان بزرگ اقتصادی با توان مالی بالا یا همان به اصطلاح میلیاردرها در تهران روبه رو شدیم.

 

 

آگاهی از جایگاه یک حسابدار در سیستم مالی شرکت ها

 

در زمان این انتخاب و در طول دوران تحصیل دبیرستان و دانشگاه بنا به مقتضیات سنین جوانی، آگاه نبودیم که به سمت چه حرفه مهم و حساسی قدم برداشته ایم. از آن زمان که مشغول به کار شدیم، در گذر زمان بود که به اهمیت و حساسیت این حرفه پی بردیم. این روند تا جایی ادامه داشت که دریافتیم در صورت نبود علم وتجربه کافی در یک حسابدار یا کوچکترین کوتاهی در انجام وظایف این مسئولیت چه هزینه های قابل توجه ای به بنگاه اقتصادی تحمیل خواهد شد.

 

هرچه تعامل ما با موسسات و بنگاه های اقتصادی بیشتر می شد، به این نکته بیشتر پی می بردیم که عدم استفاده مدیران بنگاه هاي اقتصادی از شرکت حسابداری یا به کار گرفتن افراد غیر متخصص برای این مسئولیت حساس، زمینه ساز به وجود آمدن اختلافات بزرگ بین شرکاء یا تصمیم گیری های اشتباه در حوزه فعالیت آن ها می شد. این ها از آن دست اشتباهاتی بودند که جای هیچ گونه جبرانی را برای فعالین عرصه اقتصاد باقی نمی گذاشت.

 

 

ورود به بازار کار رشته حسابداری به شکل حرفه ای

 

اما ورود ما به بازار کار هم زمان شد با اجرای قانون مالیات بر ارزش افزوده و پیاده سازی طرح جامع مالیاتی. چند سال بعد یعنی در سال 1394 با اصلاحیه جدید قانون مالیات ها و تغیيرات استاندارد های حسابداری داخلی، این دانش در ایران هم به سمت و سوي استاندارد های بین المللی پیش رفت. الزام به حسابرسی سالیانه اکثر شرکتها نتیجه این قانون بود که مطابق ق.م.م یا جهت اخذ تسهیلات یا شرکت در مناقصات دولتی باید انجام می شد.

 

از سوی دیگر مواجه شدن کشور با تحریم های شدید بین المللی در سال 1391 باعث شده بود که اقتصاد کشور الزاماً تغییراتی اساسی را در خود ایجاد کند که یکی از آنها حرکت به سمت وابستگی کمتر کشور به منابع زیر زمینی و طبیعی از جمله نفت و مشتقات آن بود. این چرخش و تغییر وضعیت، باعث ایجاد کسب و کارهای جدید و ایجاد بنگاه های اقتصادی جدید در بخش خصوصی شد.

 

به نوعی قرار شد بخش خصوصی نسبت به سه دهه اول انقلاب،  نقش پررنگ تري در اقتصاد کشور داشته باشد. در عین حال تحریم هاي بین المللی باعث وابستگی بیشتر دولت به تأمین سهم قابل توجه ای از بودجه کشور از محل اخذ مالیات از کسب و کار شده بود.

 

در حقیقت چند سال اول فعالیت ما هم زمان شده بود با یک انقلاب بزرگ در زمینه حسابداری، مالیاتی، حسابرسی، اقتصادی و ایجاد کسب و کارهای جدید و از همه مهم تر رشد بخش های خصوصی جدید.

 

با توجه به توضیحات فوق هم بنگاه های اقتصادی و هم حسابداران و حسابرسان می بایست هرچه سریعتر خودشان را با این تحول سریع وفق می دادند و خود را به روز می کردند. در غیر این صورت با روش سابق، هم بنگاه های اقتصادی و هم ارائه دهندگان خدمات مالی دچار مشکلات و دردسر های عظیمی می شدند.

 

در این زمان حسابداران باید به صورت روزانه استانداردها و قوانین و بخشنامه های مالیاتی جدید را پیگیری و در شرکتها پیاده سازی می کردند تا کلیه امور در واحد مالی در قالب استانداردها و قوانین و بخشنامه های جدید صورت پذیرد.

 

از سویی این به روز رسانی ها باید به گونه ای انجام می شد که واحد مالی بعد از ثبت رویدادهای مالی در زمان مناسب بتواند گزارش های قابل اتکایی را به گردانندگان موسسات و کسب و کارها ارائه کند. این گزارشات سبب می شدند تا در اقتصادی که داشت به صورت کامل از روش سنتی خارج می شد، تصمیمات در کمترین زمان ممکن و بر مبنای داده های درست صورت پذیرد.

 


 

 

وظایف حسابدار از گذشته تا امروز

 

در گذشته این حرفه تنها در ثبت اسناد و مدارک در دفاتر خلاصه می شد. همین مقدار از حجم فعالیت هم تنها به دلیل انجام تکالیف قانونی و مالیاتی فعالین اقتصادی و كنترل مانده حساب طرف حساب ها در کسب و کار های آزاد انجام می گرفت. در حقیقت کارفرمایان توقع بیشتری از این رشته و فارغ التحصیلان آن نداشتند.

 

در دوره های قبل کمتر کسب و کاری بابت تصمیم گیری و دانستن وضعیت مالی و عملکرد خود از این اطلاعات استفاده می کرد. علاوه بر این اگر واحد اقتصادی حقیقی یا حقوقی به اطلاعات کسب و کار خود اعم از وضعیت مالی و عملکرد خود نیاز داشت معمولاً واحد مالی با تأخیر بیش از حد و با قابلیت اتکا بسیار کمی این صورت ها و گزارشات را به مدیران ارائه می داد.

 

اما همانطورکه بخش خدمات توضیح دادیم، امروزه لیست خدمات بسیار زیادی به عنوان وظایف حسابدار تلقی می شود و عملا جایگاه این شغل به مراتب با اهمیت تر و حساس تر از گذشته شده است.

 


 

 

ثبت شرکت حسابداری

 

با توجه به تجربه های کسب شده در سالیان متمادی کار حرفه ای خود و مشاهداتی که از تغییرات اساسی در حوزه هاي مالی و اقتصادی داشتیم تصمیم به تشکیل یک گروه متخصص و متعهد گرفتیم. گروهی که با توجه به تحول بنیادی كه در این حوزه رخ داده بود بتواند نقشی صحیح و کامل در زمینه ارائه خدمات مالی متفاوت را داشته باشد. خدماتی مانند تهیه و تنظیم و ارائه صورت های مالی، حسابرسی بیمه و تأمین اجتماعی، خدمات ثبتی و تغییرات شرکت ها و ... تعدادی از عمومی ترین آن هاست. در نهایت با ثبت شرکت توانستیم بیش از آنچه که تصور می کردیم به کسب و کارهای بزرگ و کوچک در نقاط مختلف ایران کمک کنیم تا با خدمات حسابداری ما آینده اقتصادی بهتری را پیش رو داشته باشند.

 

چنانچه شما هم از فعالین این حوزه و از همکاران ما هستید بسیار خوشحال خواهیم شد تا تجربیات خود را با شما به اشتراک گذاریم تا موجب سهولت کار برای شما شویم.

 

و یا اگر از جمله نیازمندان به خدمات مالیاتی یا حسابداری یا حسابرسی هستید باعث افتخار ما خواهد بود که با ارائه حرفه ای ترین خدمات مالی به شما، در راه هموار کردن مشکلات اقتصادی موجود یاری رسان شما باشیم.

 

 

 

به امید روزی که اقتصاد و سیستم های خدمات مالی ایران در زمره بهترین های جهان باشند.

 

مشاوره رایگان از طریق پاسخ به سوالات شما
  • تلفن همراه و ایمیل شما نمایش داده نمی‌شود و تنها برای اطلاع رسانی به شما در هنگام پاسخ به سوالتان مورد استفاده قرار خواهد گرفت.
شرکت مالیاتی